Prechod na navigáciu Hlavné menu Prechod na navigáciu Hlavné menu 2 Prechod na navigáciu Hlavné menu 3 Prechod na navigáciu Hlavné menu 4 Prechod na navigáciu Hlavné menu 5

Levočská nemocnica zriadila call centrumVytlačiť
 

 

Levočská nemocnica zriadila call centrum

 

index-logo.png

 

Všeobecná nemocnica s poliklinikou Levoča, člen skupiny AGEL, začala prevádzkovať informačnú linku pre pacientov, ktorí sa chcú objednať na rádiodiagnostické vyšetrenia.

Nemocnica v snahe zlepšiť komfort pacientov zriadila call centrum, ktoré uľahčí prácu aj samotným zdravotníckym pracovníkom. Pacienti sa už budú môcť jednoduchšie  objednať na rádiodiagnostické (RDG, MMG, USG, MRI, CT) vyšetrenia na jednotlivých pracoviskách.

Špecializovanú linku obsluhuje vyškolená všeobecná sestra. Vďaka odbornej telefónnej  operátorke sa môžu pacienti rovno objednať bez zbytočného prepojovania, spojiť vyšetrenia do jedného dňa, dostať sa k detailným informáciám ohľadne priebehu vyšetrení či nutnej prípravy pred vyšetrením.

„Pacientov najviac zaujíma dĺžka čakacej doby alebo ordinačné doby na jednotlivých pracoviskách.   Medzi najčastejšie otázky patria i otázky týkajúce sa priebehu vyšetrení a prípravy na ne,“ uviedol riaditeľ levočskej nemocnice MUDr. Jozef Tekáč.

,,Nové call centrum využíva centrálny objednávací systém, takže pomocou online diárov je možné vidieť, kedy je možné pacienta objednať tak, aby na seba vyšetrenia nadväzovali čo najlepšie a pacient nemusel dlho  čakať. Vďaka tomu odpadá zložité telefonovanie do niekoľkých ordinácií a získavanie vhodných termínov, ktoré potom spolu nemusia korigovať,“ doplnil MUDr. Jozef Tekáč.

Nemocnica sa rozhodla zriadiť call centrum, okrem zvyšovania kvality starostlivosti o pacientov, aby  zdravotnícky pracovníci mali uľahčenú prácu pri objednávaní a skrátili sa čakacie lehoty na jednotlivé vyšetrenia.

Pacienti sa môžu dovolať  na informačnú linku každý pracovný deň od 7:30 do 15:30
na čísle 053/3332 211.

 

 


 
 


Deutch version
English version
Úvodná stránka